Chceš vytvořit e-book, online kurz nebo něco, co budeš prodávat?
Super! Ale pak otevřeš Instagram, Facebook skupinu nebo nějaký článek…
Blog
💬 Vítej na mém blogu – místě, kde si otevřeně povídáme o tom, jak tvořit a prodávat digitální produkty bez stresu, tlačení na pilu a pocitu, že na to musíš mít tři marketingové kurzy.
Jestli pracuješ na e-booku, kurzu nebo šabloně, ale motáš se v tom, co a jak dál, nebo prostě jen potřebuješ doladit detaily… jsi tady správně.
Najdeš tu články plné aha momentů, jednoduchých vysvětlení a konkrétních tipů, které můžeš hned zkusit – bez technických složitostí.
☕ A pokud chceš popostrčit osobně, mrknu se s tebou na celý projekt.
Ozvi se mi tady a posuneme to tam, kam to chceš dostat.
Možná máš hotový e-book, kurz nebo šablonu.
Obsahově skvělý, texty vyladěné… ale prodeje se nehýbou.
Kolikrát sis už řekla:
"Ještě to není úplně dodělané."
"Až to doladím, pak to pustím."
"Nechci to sdílet, když není všechno 100 %."
Chceš konečně prodávat e-book, kurz nebo jiný digitální produkt.
Ale jakmile začneš plánovat celý funnel, rychle zjistíš:
Možná si říkáš:
"Ještě si musím dodělat web."
"Ještě nevím dost."
"Ještě nemám jasno…"
💡 Upravíš text. Přidáš bonus. Změníš barvu tlačítka. Přepíšeš celý nadpis.
Vydala jsi e-book. Spustila kurz.
A... ticho.
Žádný nával objednávek, žádný Instagramový wow moment. Jen pocit zklamání.
Už nějakou dobu sedíš u svého digitálního produktu – kurzu, e-booku nebo šablony – a pořád ho nedáváš ven?
Možná si říkáš, že potřebuješ "ještě vylepšit texty", "přijít na lepší název", "dát tomu čas"…
Ale co když ve skutečnosti nepotřebuješ nový nápad – ale udělat pár jasných rozhodnutí?
Nadpis je ta první věc, kterou váš zákazník uvidí. Je to moment, kdy rozhoduje, jestli s vámi zůstane, nebo klikne pryč. A věř mi, že nekupuje jen tvůj produkt. Kupuje především řešení svého problému — úlevu, zisk, čas, klid, svobodu...
Tvořit digitální produkt je radost – ale taky výzva. Mít nápad je jedna věc, ale proměnit ho v něco, co bude dávat smysl tobě i tvým zákazníkům, je úplně jiná disciplína.
Představ si, že jednou vytvoříš něco – třeba online kurz, e-book, nebo balíček šablon – a ono ti to vydělává znovu a znovu, i když zrovna odpočíváš, jsi na dovolené nebo pracuješ na něčem jiném.